Monday, August 19, 2013
鮮茄燜牛肋條
朋友仔介紹左禾去筲箕灣街市一檔凍肉舖,爆走左一轉,除左買ad hoc食材,還有冰櫃常備的牛肋條和牛展,今日做的這個鮮茄燜牛肋條非常簡單,又好味,原本打算分兩盤,其中一盤可以當星期一午餐,點知比人KO埋,噢撈
,又要捱街外飯盒~
Thursday, August 15, 2013
ah hoc @ 蕃茄編
薄荷甘荀蕃茄濃湯
材料:新鮮蕃茄4-5隻切片,洋蔥半隻切粒,甘荀半隻切粒,薄荷葉2片,蒜頭2粒切片,雞湯150ml,奶150ml,鹽少許調味
材料:新鮮蕃茄4-5隻切片,洋蔥半隻切粒,甘荀半隻切粒,薄荷葉2片,蒜頭2粒切片,雞湯150ml,奶150ml,鹽少許調味
做法:先煮溶10g牛油,炒香蒜片,下洋蔥和甘荀粒,加入雞湯和奶,水滾後落蕃茄和新鮮薄荷葉,滾後上蓋轉中小火煮15分,熄火,用blender打爛,格渣,加入鹽少許調味,灑上mint flakes和少許忌廉
Wednesday, August 14, 2013
Sunday, August 11, 2013
日本大根蘿蔔清湯腩
日本大根蘿蔔清湯腩
日本大根蘿蔔清湯腩,食譜來自一個谷友,如果買到坑腩就當然好,不過買唔到用一般牛腩都好正,重點係條日本大根,比起用本地蘿蔔真係好味好多,這個谷友提供的方法,兩煮兩焗,真係好方便,牛腩好快冧,個湯好清好甜,又簡單易做,讚
午夜家常餃子
而家每次包餃,只可以在午夜進行,因為等丫囡訓左,才是禾的私人時間,即實驗室的開放時間~
這個家常餃子,也可以簡單說成廚餘餃子,材料用左家裏冰霜的蕃茄、旦、豬肉,參照韓式的蕃茄餃/青瓜餃,煮起後餃子透出蕃茄的紅噹噹,都幾靚丫
Friday, August 9, 2013
Monday, August 5, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)














